poniedziałek, 8 listopada 2010

Długi czas bez postów ;).





Po tak długiej nieobecności na drugchievements ciężko mi się pozbierać żeby cokolwiek napisać, ponieważ jest tego tyle, że sam nie wiem od czego zacząć. Może niech to będą aktualne projekty które prowadzę wraz ze znajomymi. Otóż mpcexpress od dłuższego czasu jest zaniedbane i prawdopodobnie 2 ostatnie odcinki podcastu są za przeproszeniem w przysłowiowej dupie i chyba ich nie odzyskam ale mniejsza z tym. Wiadomo jednak, że podcast na pewno będzie w ciągu tygodnia reaktywowany i znów przechodzi pod moje główne dowodzenie z racji tego, że Fifolski zaniedbał sprawę. Wypadało by się pochwalić nowym projektem który powstał i całkowicie odbiega od tematyki w której siedziałem większość czasu. Mianowicie jest to Gamio.pl mały portalik na którym możecie znaleźć nowinki ze świata sprzętu, gier konsolek itp. Obecnie przez ten projekt przewinęło się już trochę osób które redagowały go. Pisząc przewinęły się mam na myśli fakt, iż ostatnio z Rodimopem wywaliliśmy pół redakcji z wiadomych powodów. Teraz wypadało by napisać parę słów na temat tego w co ostatnio grałem. No tak, tutaj chyba raczej się za bardzo nie rozpiszę, ponieważ aktualnie nie posiadam mojej kochanej konsolki i męczę się okrutnie grając na moim lapku. Ostatni tytuł w jaki grałem to nowa odsłona Medal of Honor. Komentować i recenzować nie będę, ponieważ nie to ma na celu ten post ale reasumując gra jest ogromnym bublem. Muszę się jeszcze pochwalić, że byłem na tyle wytrzymały, że skończyłem, aż pierwszą misję : ). To chyba tyle odnośnie nowości ze świata gier w które tak głęboko ostatnio zanurkowałem. Skoro zebrałem się do tego aby w końcu napisać coś na tym blogu który od wakacji obrósł już w niezłe pajęczyny, a zdaniem niektórych ludzików całkowicie upadł, napiszę parę słów na temat planów, projektów na przyszłość. Otóż walczę cały czas o to aby wystartować z projektem kreatywnego gracza. Nie mam jeszcze sprecyzowanych pomysłów co do adresu strony oraz samego jej wyglądu, ale będzie ona miała na celu rozwijanie umysłów młodych graczy i będzie szansą na promowanie młodych talentów, którzy potrafią tworzyć konkretna grafikę, potrafią pisać dobre recki itp. Nie będę zdradzał więcej szczegółów, zobaczymy czy to co sobie planuje wypali i wtedy podzielę sie z wami reszta newsów. Tymczasem wyczekuje transmisji premiery nowego CoD z Warszawy. Oczy mi się zamykają ale mam nadzieje ze dotrwam. Tymczasem..

1 komentarz: